Média Hungary konferencia

2018. május 09. Média Hungary konferencia – Az idei Média Hungary konferencián az ügyféledukációról mint versenyelőnyről tartottam előadást. Az alábbi kérdéseket feszegettem: Szükséges edukálni az ügyfeleinket? Lehet-e ez valódi piaci előny? Azok az ügyfelek, akik jobban értik termékeinket, szolgáltatásainkat, vajon többet költenek nálunk?

Tovább

Evolution Hungary konferencia

2018. március 01. Evolution Hungary konferencia – előadást tartottam az Ügyfélszolgálatok fontosságáról, elvárásairól, és arról a fontos kérdésről, hogy mit is akar az Ügyfél valójában, amikor betér egy személyes ügyfélszolgálatra…? Hogyan alakítsuk ki az ügyfélszolgálatot, hogy jól érezze ott magát az Ügyfelünk?

Tovább

Amit a Business Coaching-ről tudni kell

A coaching egy személyes, segítő, fejlesztő tevékenység. A személyes képességeket, meglévő erősségeket azonosítja és fejleszti, segítve ezzel a továbblendülést, az elakadások, problémák megoldását. Célja az egészséges, de bizonyos nehézségekkel küzdő vagy akár csak önmagukat egyes területeken fejleszteni kívánó embereknek, szervezeteknek való segítségnyújtás. A coach a coaching során nem ad tanácsot. Kérdéseivel, alkalmazott technikáival segíti hozzá az ügyfelét […]

Tovább